čtvrtek 7. listopadu 2013

Produkty, které používám ke každodennímu líčení

Na každodenní líčení jsem zastánce takového toho hodně přirozeného vzhledu. Přijde mi, že lidé chodí po ulicích s napatlanou neuvěřitelnou tunou všeho možného a ještě si myslí bůhví jak nevypadají dobře. Nejčastější nešvar, který potkávám, je přemíra tvářenky a bronzeru. Ale na druhou stranu, sto lidí sto chutí. Když se jim to líbí...




Všechno jsem moje názory, nejsem profesionál. Je dost možný, že spoustu produktů používám špatně, každopádně takhle mi to vyhovuje.

1) CC Cream Mixa. Používám jako podkladovou bázi. Krásně hydratuje a mí SPF15. Výrobky od Mixy mě celkově velice překvapily, všechny co jsem zatím vyzkoušela byly na svou cenovou kategorii skvělé.


2) Dr. Feelgood od Benefitu. Tohle je trošku dražší luxus, ale stojí za to. Jedná se o takový balzámek obsahující vitamíny A, C a E, které udělají z vaší pleti sametový polštářek :-) Taky úžasně zmatňuje. Používám po krému od Mixy.

3) Makeup Max Factor Weightless Foundation, odstín Fair Sugar Cane 55. Upřímně makeupy moc neřeším, beru to jako nutné zlo kvůli svému akné. Kdybych ho neměla, přestávám používat. Nesnáším makeupy. Občas tento měním za Snail BB cream od Skin 79.

4) Korektor FIT ME! od Maybelline. Skvělý korektor, který se z nějakého divného důvodu strašně blbě shání. Používám na kruhy pod očima.

5) Astor Anti Shine Mattitude, 002. Tohle je můj svatý grál - zmatňuje totiž naprosto úžasně. Čas od času dělám komparz ve filmech a všimla jsem si, že filmový makeup artisti ho používají také. Je prostě skvělý.

6) Tvářenka Viper Cosmetics, no 22. Značku a typ u tvářenky vůbec neřeším. Hlavně at' má pěknou barvičku, a to tahle má.

10) Makeup Forever stín, jehož číslo se mi dlouhodobým používáním už smazalo (používám ho už tak 4 roky). Vyplňuji si s ním obočí. Je mega pigmentovaný, vydrží celý den. A vůbec neubývá.

11) Miss Sporty Just Clear Mascara. Používám k fixaci obočí.

12) Mac Paints Peintures. Podkladová báze pod oční stíny. Kupovala jsem v době, kdy v Čechách od jiné značky nebyla k dispozici, jsem ráda, že je situace už jiná. Skvělá věc, se kterou se stíny nehnou ani v extrémních podmínkách.

13) Paleta stínů Naked 2 od Urban Decay. Legenda, o které jsem četla tak dlouho, až jsem jí musela mít. Rozhodně můžu doporučit zainvestovat do ní - stíny jsou úžasné, plně pigmentované, vydrží, skvěle se s nimi zachází. Legenda rozhodně právem.

14) Tužka na oči Max Factor. K tužkám mám stejný postoj jako k tvářenkám - vůbec je neřeším. Dokud se neobtiskávají, jsem spokojená. Používám hnědé, s černými vypadám jak emo.

15) Řasenky střídám neustále. Nikdy jsem si dvakrát za sebou nekoupila stejnou. Prostě nemůžu najít svojí ideální. Mám je od přírody docela dost dlouhé a blbě se s nimi pracuje. Také mám časté záněty spojivek a proto musím pořád kupovat nové. Každopádně pokaždé používám kombinaci dvou, momentálně Maybelline the One by One Volume Express a Astor Big Boom Beautiful.

16) Essence Vampire's Love Volumizing Lash Powder. Taková magická věcička, kterou nanesete na řasi při "řasenkování" a ona vám je od sebe oddělí, takže nejsou slepené.

17) Štetce Sephora. Klasické drogerkové používat neumím (jsem poněkud kopyto) proto jsem musela zainvestovat do profi. Používám je několik let a nemám žádné výtky.


I když používám poměrně dost věcí, jsem ráno hotová za 10 minut. Líčím se před velkým stolním zrcadlem z Ikey před oknem, abych byla u přírodního světla. Umělé světlo je u makeupu zlo. Spousta věcí, co používám, je trochu dražší kategorie, ale zastávám názor, že je lepší zainvestovat do jednoho opravdu dobrého produktu než si pořídit deset levných, které jsou úplně k ničemu.

A co používáte vy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat