neděle 10. listopadu 2013

Velká recenze odličovačů očí

Co se týče odličování, mám docela vysoké nároky. Jsem totiž nositelkou kontaktních čoček (neboli jsem slepá jak patrona, mám šest dioptrií) a neuvěřitelně trpím na záněty spojivek (mám minimálně jeden do měsíce) tudíž si nechci každý den oči půl hodiny drhnout nějakou ultra chemikálií. Bohužel, ten ideální odličovací prostředek, který by splňoval všechny moje kritéria jsem ještě nenašla, ale řeknu vám aspoň něco o těch, které jsem vyzkoušela.

Ale ještě před tím vám řeknu dva tipy. Používáte odličovací tamponky? Vykašlete se na ně. Alespoň co se týče odličování očí. Jsou z moc hrubého materiálu, oči zbytečně jenom dráždí a nasávají ohromné množství produktu, které nevyužijete. Není to ekonomické ani příjemné. Použijte kapesníčky Kleenex Balsam. Jsou krásně jemné, máte obrovskou plochu s kterou se můžete odlíčit, nenasávají zdaleka tolik produktu a stačí vám jeden kapesníček každý den. No more červené podrážděné oči. Tenhle tip mi pověděla jedna profi kosmetička a docela mi tím zpříjemnila odličování :-)


Dále když máte tamponek/kapesníček už nasáklý produktem, nezačněte hned zuřivě cikcak masakrovat oko, ale jemně ho na něj přiložte a tak 15 sekund NIC NEDĚLEJTE. Složky v odličovacích produktech nefungují tak rychle, musí si poradit se všema těma ropnýma hnusama, které tvoří řasenky a spol, a to nejde tak rychle. Po poté časové prodlevě půjdou dolů jedna báseň.






Mary Kay odličovač očí
Tohle je no.1 odličovač, který jsem kdy vyzkoušela. Je naprosto perfektní - odlíčí okamžitě, oči nedráždí, člověk se s ním může odlíčit i když má čočky. Je dvousložkový, ale neobsahuje olejovou složku, má místo toho silikon. Což kupodivu nevadí, naopak. Zabraňuje tvorbě vrásek a pečuje o oční okolí. Jediný mínus, který je ve výsledku dost zásadní, je cena. Kolem 500,-. Z toho důvodu jsem se dala do zatím neuspěšného lovu po stejně dobré, ale levnější variantě.








Ryor odličovač očí
Četla jsem o něm mnoho dobrého, proto jsem musela vyzkoušet taky. Bohužel, nějak mě nenadchnul. Nejsem fanoušek olejovitých odličovačů, což tenhle přesně je, navíc bylo ho třeba hrozně moc k odlíčení, takže došel cca 5x rychlejší než ten od Mary Kay. Udělá co má, je levný (cca 80,-), ale není to moc žůžo ho používat.

Sephora eye makeup remover
Řekla bych nejlepší produkt jejich vlastní tělové kosmetiky. Odličuje výborně a rychle. Opravdu nad očekávání. Takže jaké je to ale? Je ŠÍLENĚ olejovitý. Přijdu si s ním jako kdybych šla do kuchyně a polila si obličej olejem na smažení. Jestli vám tohle nevadí, rozhodně po něm sáhněte. Cena cca 200,-







Yves Rocher Jemný odličovač očí s chrpou
Jelikož Yver Rocher mám celkem ráda, musela jsem vyzkoušet i jejich verzi. Na tomto je pěkné, že je celý z ekologických složek, samé výtažky z kytiček. Navíc není olejovitý (ovšem dvousložkou olejovitou verzi s chrpou také prodávají) A jak že odličuje? Pěkně špatně. Je ho třeba hrozně moc a jde to s ním hrozně špatně. Takový úplný opak toho ze Sephory. Cena cca 150,-

Bioderma Sensibio H20 pleťová voda.
Co by to bylo za hledání top odličovacího prostředku, bez tohoto zázraku od Biodermy. Tedy, zázraku podle toho co o něm všude čtu. Já mám poněkud jiný názor. Vlastně nevím co si myslet. Neumím totiž používat micelárky. Odličujte skvěle makeup z obličeje, oči mi ale přijde že moc neumí. Jde to s ním, ale trvá to dlouho. Na dočištění obličeje paráda, na odličování očí nic moc. Plusem je ohromné balení, takže vám vydrží sto let a časté akce v obchodech 1+1. Cena c ca 499,-


Nivea jemný odličovač očí + odličovač extra odolného make-upu.
Už je to poněkud delší doba co jsem je zkoušela, každopádně nezaujal mě ani jeden. V podstatě jsou úplně stejné jako ten od Ryoru, akorát o pár kaček dražší. Cena cca 130,-

Verdikt: Kvůli mým častým zdravotním problémům s očima, jejich citlivostí a čočkám, plus nelibostí k olejovitým složkám jsem celkem nešťastná. Každopádně nějaké klady má každý výše uvedený produkt a rozhodně není na škodu nějaký vyzkoušet, třeba zrovna vám bude vyhovovat ^^


Žádné komentáře:

Okomentovat