čtvrtek 12. prosince 2013

TAG 50 Random Facts About Me




1) Jsem na holku poměrně dost vysoká, 180 cm.
2) Od třetí třídy trpím na cystické akné, což dost podstatně podkopalo moje sebevědomí.
3) Na 100% vím, že bych nikdy nemohla dělat učitelku. To by moje nervy nezvládly.
4) Vlasy jsem měla obarvené snad všemi možnými barvami, včetně modré.
5) Nejúžasnější domácí mazlíčkové mi přijdou plazi.
6) Jsem čajový maniak, vypiji za den mnohem víc čaje než vody.
7) Hrála jsem ve třech filmech a dvou reklamách.
8) Mám červený pásek v teakwondu.
9) V průběhu života jsem se učila anglicky, japonsky, německy, španělsky, rusky a francouzsky.
10) Zvládnu psát v azbuce, katakaně, hiraganě a základní slova v kanji.
11) Nikdy jsem neměla ani kočku, ani psa.
12) Studovala jsem uměleckou střední školu.
13) Hraji počítačové hry.
13) Když na to mám čas, dokážu být knihomol.
14) Střídají se u mě dny absolutního nic nedělání a dělání všeho.
15) Dělám hot jógu.
16) Jsem noční člověk. Po ránu neumím fungovat.
17) Moc nemusím smažená jídla jako jsou hranolky nebo krokety.
18) Chodím hodně často do kina.
19) Moje vysněné povolání je dělat digitální efekty ve filmech.
20) Poslouchám metal a filmovou hudbu.
21) Nenosím kalhoty. Jsem ujetá na sukně, šaty a leginy.
22) Přijde mi že skoro jako poslední člověk neposlouchám hudbu na mobilu.
23) Mám 6 dioptrií a astigmatismus.
24) Mamka mě zapsala do první třídy prakticky když mi bylo 5 let, tudíž jsem ve všech školách byla vždycky nejmladší. To platí i teď o vysoké škole.
25) Nesnáším romantické filmy. Až na Titanic a Lásku Nebeskou.
26) Převládající barvy mého šatníku jsou černá, bílá, růžová a červená.
27) Mám panickou hrůzu ze skákajícího hmyzu, viz. kobylky a sarančata.
28) Doma jím hůlkami.
29) Lidé tvrdí o mém písmu, že vypadá jako arabské. Nikdo nikdy po mě nic přečíst nezvládne.
30) Nikdy jsem neměla vlasy kratší než těsně pod ramena.
31) Často chodím sama sebe venčit do přírody, máme pod barákem úžasné údolí se skálami, jeskyněmi, jezírkem a potůčkem.
32) Navštívila jsem pár wtf míst, jako třeba Pásmo Gazy.
33) Brigádně pracuji jako fotoreportérka a přesto fotím na automat. Manuální nastavení mi nikdy lepší výsledky nedalo. Tohle je velké přiznání :D
34) Určitá plemena psů mi lezou neskutečně na nervy. Například jorkšíři.
35) Nejvíc asexuální kousek oblečení mi přijde rolák. Ten slušel snad jenom Stevu Jobsovi.
36) Moje iTunes čítá 5013 písniček.
37) Hrozně moc bych chtěla umět hrát na piáno.
38) Nesnáším návštěvy doktorů. Párkrát jsem na plánované prohlídky vědomě nedorazila.
39) Mám problémy s gramatikou. Přiznávám to. Ale fakt mě štve když se mi za to někdo směje.
40) Většina kluků v dnešní době mi přijde jako šílená parodie na mužství. Za slim kalhoty, účes a lá Macklemore (ten může mít prostě jenom Macklemore :D) a oholený nohy bych střílela.
41) Nedokážu vypít kafe bez mléka.
42) Nejvíc stresující věc co znám je cestování pražským MHD.
43) Kytky s mém pokoji vždycky uhnijou a nebo uschnou. Nevím co dělám špatně :-(
44) Nikdy jsem nestála na snowboardu.
45) Řidičák mi přišel mnohem těžší maturita. Dělala jsem ho snad 5x.
46) Mezi moje životní sny patří projet se pštrosovi nebo pohladit a pochovat si sovu.
47) Nikdy jsem nevyhrála v šachách.
48) Když si vezmu podpatky, jsem tak vysoká, že se pomalu ani nevejdu do tramvaje.
49) Vlasy mi stříhá a barví moje mamka, kadeřnicím nevěřím.
50) Trpím na časté migrény. Dokonce mi bylo diagnostikováno něco s názvem "syndrom sdružených migrén".

2 komentáře:

  1. a kdepak jsi hrála jestli se můžu zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve filmech Child 44, Bony a klid 2 a 10 pravidel. Vsechny budou v tomto roce v kinech :)

      Vymazat