pondělí 16. prosince 2013

Sweater Weather TAG

Chtěla jsem napsat něco inteligentnějšího, ale nemám čas nad tím intenzivně dumat. Právě jsem se vrátila z Olomouce a vstávala o půl páté ráno. Předpokládám tedy, že v půlce psaní usnu. Tagy jsou oblíbené, tak snad nikoho neurazí.
---
Oprava, opravdu jsem v půlce usnula, tak dopsáno následující den.
---
Nafoceno a dokončeno ještě o den později, jednoduše nebyl čas.


Oblíbená svíčka?
Moje vlastní, hehe. Ohledně koupených klasicky ikeácké, ale z těch mi voní jenom dvě, takže mě začínají pěkně nudit a nebo můj nedávný úlovek z knihkupectví na Arkádách svíčka Thai Pomelo & Lichee, která voní neuvěřitelně BOŽSKY.


Káva, čaj, nebo horká čokoláda?
Můžu všechno. Jsem člověk co pije hodně jak kafe, tak čaje. Horkou čokoládu ovšem, přiznávám, beru jako desert, ne jako nápoj. Mám ji ráda, ale moc často si jí nedávám. Nejraději mám japonské sypané zelené čaje Sencha a čaje bíle.


Nejkrásnější vzpomínka na podzim?
Jéééé, tak to si vůbec, ale vůbec nepamatuji. I když bych moc ráda.

Tmavé rty nebo výrazné linky?
Ani jedno :D Mám hodně úzké rty, tím pádem mi rtěnky dost brutálně nesluší, takže je v podstatě jedno jestli je řeč o normálních nebo tmavých, prostě ani jedna. Už mě před jejich používám varovali tři kosmetičky. A výrazné linky? To jsem si v životě neudělala, jelikož 1) používám hnědé 2) používám tužku, tekuté neumím ovládat 3) oba dva předchozí body plynou z toho, že když je poruším, vypadám jako těžce depresivní emo zkombinovaný s pandou. Prostě se moc nemaluji.

(tuhle vlastním pouze pro případy nějakého těžkého večerního líčení)

Oblíbený parfém?
Jednoznačně Lady Gaga Fame. Patří mezi ty dražší, ale rozhodně se vyplatí do něj zainvestovat. Vůně je to taková spíš večerní, proto doporučuji používat na rande a podobné akce, do práce nebo do školy je ho škoda. V mém případě se něj navíc vážou vzpomínky, kdy jsem ho kupovala ve valentýnských slevách v Sephore s kamarádkou, kterou bohužel už nikdy neuvidím. Mimochodem jinak nerozlišuji parfémy podle ročních období.


Oblíbené jídlo?
To je moc težké, jsem celkem jedlík. Nade všechno na světe zbožňuji asijskou kuchyni, takže více méně cokoli z ní. Sushi nebo Pho bych mohla jíst po tunách. Ze sladkého sachr dort.

Jaký je podzim tam, kde žiješ?
Žiji na kopci při okraji Prahy, tudíž je tu větší mrazivo a větrno než ve zbytku města. Tuhle nepříjemnost ovšem tisíckrát vynahradí fakt, že to místo je obklopeno poměrně velkými smíšenými lesy a údolím a když listy začínají žloutnout, to je panečku pohled! Z kopce koukáte pole stromů hrající miliony barev. Sleduji to celý svůj život a stejně mě to pokaždé znovu dojme.

Klobouky nebo šály/šátky?
Klobouky. S šálami a šátkami mám menší problém, jednak nikdy nevím jak zavázat a jednak prostě nemám ráda pocit obmotané věci kolem krku, přijdu si jako by mě někdo dusil. Můžu vám zaručit, že šálu ani šátek si nikdy nevezmu dobrovolně, vždycky jenom když to vyžaduje teplota venku. Za to klobouky jsou moje láska. Vlastním dva podzimní a pět letních. Otec se mi sice pokaždé směje když si nějaký vezmu na sebe, ale who cares.



Nejoblíbenější svetr?
Ehm, klasické supertlusté zimní svetry taky nepatří mezi věci, které bych zrovna žrala. Radši dávám přednost různým mikinám, bolerkům a zapínacím cardigianům. Ale letos jsem si koupila jeden tak úžasný, že svůj názor možná přehodnotím. Kdo by neodolal takové lištičce? Z F&F.


Oblíbený lak na nehty?
Když vynechám svoje celoroční nude, tak takhle na podzim/zimu nejspíš pidižvejkovitý Max Factor 13 Deep Mauve a Astor 23 Irristible Cherry plus urychlovač schnutí Essence Express dry drops.


Boty nebo UGG's?
UGG nemám, 5000 prostě za boty nedám i kdyby byly z té nejlepší a nejšlechetnější Australské ovce, nebo co to inzerují. Jinak ale válenky nosím celkem s oblibou, jelikož je mi v nich bezkonkurenčně teplo, jsou pohodlné a když přivřu obě oči, tak se hodí ke všemu. Mám dvoje takové už horší (taky že zažili dvoje zimy s přehnaně solenými pražskými ulicemi), jedny z Mixxeru s kožíškem a bambulkami a jedny z F&F ve skořicové barvě a jedny letos nové, z Humaniku, úplně obyč černé. Jinak mám troje kozačky na klínku nebo podpatku, které nosím když se chci cítit fancy.

Skinny nebo legíny?
Legíny (někdy o své nenávisti ke klasickým kalhotám napíšu celý článek, kde to vysvětlím dopodrobna). Legíny na denní nošení ráda nakupuji v Calzedonia, ty push-up jsou prostě skvělé, už mám třetí pár. Nejexotičtější, které vlastním, jsou s potiskem Středozemě z Pána Prstenů, to mě vždycky zastavují i cizí lidi na ulici a chválí mi je.

Oblíbená tv show a album?
Jééé, to je taky otázka na kterou nemůžu odpovědět na 100%. Sleduji toho snad tisíc (Arrow, The Walking Dead, Vampire Diaries, The Originals, South Park, Game of Thrones, atd....) a vůbec to všechno nestíhám. Kvalitativně mají všechny ty seriály takovou kolísavou tendenci. A album? Taky se nedá říct jednoznačně. Odkážu vás místo toho na stránku plug.dj. Když nemám co poslouchat, odporoučím se do tamější roomky "The house of rock and metal" a jsem spokojená. Kdybyste mě někdo hledal, jsem tam jako "WHQmii"


Zaslouží si Pumpkin Spice Latte takovou slávu?
Kdo by náhodou nevěděl, je to latté s příchutí dýně podávané ve Starbucksu vždy speciálně na podzim a amíci ho neuvěřitelně zbožňují. Měla jsem ho dvakrát a pokaždé jsem dospěla ke stejnému názoru, že je na mě příliš sladké (kafe ani čaj totiž nesladím), tak moc, že nejsem schopná ho vypít celé. Ale jinak ta dýňová příchuť kupodivu není vůbec špatná. Nicméně můj Starbucks favorit (když už se tam někdy objevím, moc často to není) je Irish Cream Latte s nízkotučným mlékem. Om nom nom. Ale tak si říkám, jestli nemám nějaký problém, že moje nejoblíbenější kafe je s příchutí whiskey.

Žádné komentáře:

Okomentovat