pátek 27. prosince 2013

Update produktů, které používám ke každodennímu líčení

Jó, lidi s aknózní pletí, ti tvrdý chleba mají. Mastná pleť je fakt peklo. Když jsem psala minulý článek o produktech s kterými se každodenně líčím, právě jsem dokončovala svojí léčbu akné pomocí prášků obsahující isotretinoidy, což vám pravděpodobně moc neřekne, ale jsou to věci omezující funkci mazových žláz, tudíž jsem si rok užívala toho, jak se mi ksicht moc nemastí a tehdy to ještě tak bylo. Taky jsem do toho brala ještě jedny prášky, co to maštění tlumily. Jenže tamtu léčbu jsem ukončila a tyto druhé prášky mi byly vyměněny za nějaké slabší, což vyústilo v to, že je ze mě opět nehorázné mastící se monstrum. Akné se naštěstí drží v poměrně vyléčeném stavu, ale mastný aspekt mé pleti je tak silný, že je to úplně nehorázné.
Zas na druhou stranu, říká se, že lidé s mastnou pletí mají ve staří dost podstatně méně vrásek, tak možná to bude mít časem i nějaké plusy.
Každopádně musela jsem sáhnout po jiných produktech, abych mohla vůbec vyjít mezi lidi.



Jako první jsem objevila v déemku od Rimmel London Stay Matte Primer, který je úplně skvělý a pleť opravdu výrazně zmatní. Je ho poměrně dost velká tuba na poměry primerů, která obsahuje hodně produktu. Může být použit jak pod makeup, tak na. Vážně mu nemám co vytknout.


(kápla jsem na sebe kapku oleje a poté produkt použila, pro demonstraci)

Další úlovek byl L'Oreal Mat Magique, což je čistě zmatňující makeup. Hlásá jakousi "micro-velvet technology" a po vyzkoušení musím uznat, že tvář je po ní opravdu neuvěřitelně sametová. Tím u mě zvítězil nad ostatními tamními zmatňujícími makeupy. Mám ho v odstínu 03 Light Sand. Každopádně doporučuji jenom skutečně mastícím se případům, pro normální, ne-li suchou pleť, by byl moc vysušující. Krytí není bůhvíjaké, ale vypadá krásně přirozeně, s tím tím sametovým bonusem. Jediné, co mě na něm štve je, že tuba obsahuje hrozně málo produktu.


Pak jsem trochu zariskovala a z Ebaye si objednala BRTC Blemish Recover Balm (objednávala jsem takto, jelikož v Čechách stojí dvojnásobek). Je to neuvěřitelně zvláštní produkt. Prohlašuje o sobě, že je bb cream, ale konzistenčně a krytím je ten nejvíc krycí makeup, který jsem kdy vyzkoušela :D Údajně obsahuje nějaké látky, které mají "léčit" akné a tvorbu mazu kontrolovat. V tomto ohledu teda nevím, že by něco vážně udělal, ale zmatní profesionálně s bonusem neuvěřitelného krytí. Obsahuje SPF 28 a PA++ (což je ochrana proti UVA záření) Většina produktů na trhu má ochranu pouze proti UVB, když už teda nějakou má, takže super.


(demonstrace krytí, takhle to nevypadá jako bůhví co, ale je opravdu obrovské)

A to je veškerá změna. Pudr používám stále ten stejný.

1 komentář: