středa 25. prosince 2013

Recenze: L´Oréal Inoa Color Care Protective Cream šampón a kondicioner

Zdravím. Doufám, že jste měli pěkného Ježíška a teď si užíváte klidu, pohody a hodně jídla :) Já to letos pojala poněkud odlišně, například dnes jsem hned po probuzení vyrazila na dvě hodiny na kolečkové brusle. Na sport jsem se hrozně těšila, jelikož během školy jsem na něj moc času neměla.
Před dvěma dny jsem si barvila vlasy, tak mě napadlo napsat recenzi na nějaký vlasový produkt. Po dvou letech všech možných odstínů červené a zrzavé jsem se odhodlala zpátky k čokoládově hnědé, což je barva, která si myslím mi stejně sedí nejvíc, i když bych strašně moc chtěla mít rozsáhlejší možnosti.




Tenhle šampón a kondicionér jsem si pořídila někdy v červnu, kdy jsem měla dost drogérkových barev a chtěla jsem vyzkoušet nějaké profi (odmítám chodit ke kadeřníkovy). Na základě recenzí jsem šáhla po L´Oreal Inoa barvách a zjistila, že ze stejné řady dělají i šampon a kondicionér, tak jsem je přihodila do košíku.


A jak to dopadlo? Dost pozitivně. Jedná se o šampon, který je určen speciálně pro hodně barvené vlasy, o barvu pečuje a udržuje jí. Neobsahuje sulfáty. Silikony obsahuje. Hlavní ingrediencí je výtažek ze zeleného čaje a argan oil. Zelený čaj obsahuje mnoho antioxidantů a poctivě chrání vlasové vlákno. Výhody argan oilu snad vyjmenovávat nemusím. Bohatě pění, což u šampónů dost oceňuji. Taky musím pochválit design balení. Po dlouhodobém užívání jsem zjistila, že se mi barva na vlasech opravdu vymývá o něco méně než před tím, takže neuvěřitelné nadšení. Vlasy jsou také takové uhlazené a celkově působí zdravým dojmem (na možnosti mých vlasů). Cena na internetu od 150,- až 300,-. Nechápu to cenové rozpětí v jednotlivých obchodech.



Abych se přiznala šampon nepoužívám neustále, střídám ho se šampony od Baley, jelikož neobsahují silikony a pro vlasy jsou poněkud lehčí než tenhle. Tento ovšem o ně dost výrazně pečuje, ne jen umyje jako ty od Baley, takže kombinace obojích mým vlasům vyhovuje tak nějak nejvíc. Mám ho teď na dně a rozhodně bych si koupila nové balení, kdybych nedostala k Vánocům nějaké profi od Matrixu, na jejichž zrecenzování se určitě budete moc brzy těšit :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat