úterý 21. ledna 2014

Lush body and hair products review

Tak a máme tu druhou část recenzí na výrobky Lush, tentokrát zaměřené na tělové a vlasové. Nevyzkoušela jsem jich zdaleka tolik jako pleťových, ale i tak můžu říct, že ty, co jsem vyzkoušela, jsou jednoduše skvělé.



Pan nožička
Začnu trochu neobvyklou věcí s úžasně vtipným jménem a to panem nožičkou. Pan nožička je vskutku zelená nožička určená na vaše nožičky. Jedná se o peeling na chodidla k pedikůře. Upřímně, je to jenom taková věc pro radost, peeling na nohy není něco co by člověk nutně potřeboval. Ale i tak plní svoje poslání dobře. Bohužel, jak můžete vidět na fotce, můj pan nožička po několikanásobném použití už jako nožička nevypadá. Obsahuje mořskou sůl a plavuň vidlačku, což je, jak jsem zjistila po trošce gůglení, tohle fešný křoví.


Wiccy Magic Muscles
Tak tohle je jedna z těch speciálních věcí, co vyrábí opravdu jenom Lush. Jedná se o takzvané "masážítko", tudíž takový olej v tuhé formě. Vypadá to jako mýdlo, kterým si přejedete po těle a máte pak kůži jak znovuzrozenou (ale nejdříve teda brutálně mastnou). Lush jich vyrábí celkem asi 5, speciálně tohle masážítko jako jediné obsahuje malinké fazolky adzuky, které pokožku zároveň masírují. Údajně je zrovna tohle určené pro muže, jelikož ulevuje svalové námaze, ale vzhledem k tomu, že poměrně dost cvičím, svaly mám namáhané až až, tak si myslím, že ho klidně můžu mít. Je to rozhodně věc hlavně pro lidi, kteří mají suchou pokožku, ale službu udělá v podstatě každému člověku, akorát po ní budete chvíli vypadat jak naolejovaní kulturisti.

Snow Fairy
Upřímně, Lush mýdla nepoužívám, protože jsou prostě moc drahé. 500 za lahvičku sprcháče prostě nedám. Ke svému jedinému mýdlu od nich jsem se nedostala jinak než slevou. Po vánocích měli v prodejně na určité výrobky 50% slevu a tak jsem sáhla po svém prvním. Mimochodem, i po té slevě je to to nejdražší mýdlo co jsem si kdy koupila. Každopádně o Snow Fairy se vypráví pomalu legendy, tak jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela. Musím vyzdvihnout jedno a to tu vůni. To je něco tak fantastického! Kdyby existoval seznam sta vůni, ke kterým si musíte před smrtí čichnout, tak vůně Snow Fairy by byla mezi nimi. Je to zvláštní směsice cukrové vaty a ovoce, která je neskutečně okouzlující. I když stále nechápu, proč lahvička tohoto sprcháče stojí v plné ceně 500, už trošku víc chápu, proč jsou někteří lidé ochotní ty peníze za to dát. Jak by řekl Američan, ta vůně je doslova TO DIE FOR.


Roots
Tak a máme tu masku na vlasy. Nějak by mě samotnou nenapadlo si jí koupit, jelikož je stejně jako sprcháče poměrně dost drahá, ale Cassandra Bankson na ní dělala neuvěřitelně pochvalnou recenzi, tak jsem se rozhodla ji vyzkoušet. U vlasových produktů si už to utrácení dokážu trošku víc obhájit, nemám je po mých miliardách barvení nějak extra zdravé a pak péče je třeba. Roots je trošku speciální v tom, že se jedná o masku, která je určená na vlasovou pokožku, ne na vlasy samotné. Člověk si má produkt 15-20 minut do pokožky vmasírovávat a pak umýt jako běžně. Lush doporučuje na dlouhé vlasy použít polovinu kelímku (což je rozhodně zbytečně velké množství a určitě bych to nedoporučovala). Výsledek má být ten, že vám porostou vlasy hezčí, porostou vám rychleji a stávající se kvalitativně zlepší. Musím říct, že vlasy jsou po použití skutečně kouzelné a znatelně lepší. Navíc úžasně voní po citrusech. Mají pak ohromný objem, takže výborný produkt pro jemné vlasy. Jestli po něm vlasy rostou rychleji jsem nezaznamenala, nepoužívám to pravidelně jelikož jsem jednoduše líná nebo nemám čas 20 minut sedět a masírovat si vlasu.


Trichomania
Trichomania je další speciální věc, co má jenom Lush. Tuhý šampon. Musím vám říct, že tohle je nejlepší šampon, který jsem kdy vyzkoušela. Dostala jsem jednou vzoreček a ten mě uchvátil natolik, že jsem nedlouho poté šla pro celé balení. Opravdu nikdy jsem nevyzkoušela lepší. Nějakým zázrakem umyje vlasy tak dokonale, že se mi pak mastí méně a to až o polovinu. Taky dodá neuvěřitelný objem a vlasy krásně voní po kokosu. Je fakt úžasný. Je tu ale jeden háček, který mi znemožňuje vykašlat se na všechny šampony a používat jenom Trichomanii. Když ho člověk používá dlouhodobě tak se mu o dost více vymývá barva z vlasů. Dlouhodobě jsem nosila červené vlasy a každý kdo je někdy měl mi určitě potvrdí, že udržet tu barvu na vlasech je skoro nadlidský výkon, že se vymývá úplně nepředstavitelně moc (a naopak když se vám jí podaří udržet tak se jí několik let nezbavíte). Používat k tomu tedy šampon, který vymývání utvrzuje je prostě nesmyslné. Mrzí mě to moc, protože Trichomania je úúúúúžasný šampon, ale tímto ho můžu doporučit jenom lidem s přírodními vlasy.

A na závěr fotka bath bomb, které jsem ukořistila ve zmiňované 50% slevě. Na ně dělat recenzi snad smysl ani nemá, jsou to prostě bath bomby, které jsou správně Lushácky skvělé.


1 komentář:

  1. Jóó Lush, to je super kosmetika. Vyzkoušela jsem tři produkty na vlasy a pokaždé jsem byla spokojená. :-) Škoda že je finančně dost náročná :-/

    OdpovědětVymazat