neděle 19. ledna 2014

Lush face products review

Zdravím, přicházím s prvním článkem plným recenzí na výrobky Lush, které jsem vyzkoušela. Dnes se zaměřím na pleťové výrobky, příště tělové. Ne všechny mám momentálně doma, tak se budete muset obejít bez fotky. Psaní tahle rozsáhlého článku bylo poměrně náročné, tak budu ráda za jakýkoli komentář.

Čistící rolády a peelingy

Brusinková štola
Čistící roláda z limitované zimní edice, je tedy k sehnání každý rok jen přes zimu. Patří mezi ty zázraky, které voní tak úžasně, že byste za to položili život a které prostě fungují. Čištění a péče o pleť na výbornou. Obsahuje mleté mandle, kaolín, sušené brusinky, kakaové máslo a mořskou řasu nori. Díky mandlím, které jsou nasekány na hodně hrubo, je brusinková štola i celkem peelingová.


Let The Good Times Roll
Tohle je můj nejnovější přírůstek starý dva dny, jelikož mi došla brusinková štola. Čistící a peelingová roláda s tak neuvěřitelně magickou vůni, že máte chuť celý kelímek sníst. Úplně jako kdybyste si patlali na obličej karamelový popkorn. Škoda, že vám tu vůni nemůžu nějak přetransferovat, protože z ní jdu doslova do kolen. Údajně je tahle roláda ideální do zimního počasí - obsahuje kukuřičný olej, škrob, polentu, mastek, mletou skořici, extrakt z gardakénie a opravdický popkorn :D Po dvou dnech nemůžu úplně zhodnotit dlouhodobější účinky, ale vyčistí skvěle, voní božsky a pleť je po ní krásně sametová. Zatím nejlepší čistící věcička od Lush.


Dark Angels
Tahle roláda je ideální pro pubertální pleť, která je mastná a plná akné. Vyčistí tak dokonale a moc, že je to na normální pleť možná až moc velký kalibr. Tuším, že snad se ani nemá používat každý den. Obsahuje dřevěné uhlí, avokádo, marocké bahno a silice z růžového a santalového dřeva. Musím říct, že používání je vážně zvláštní zážitek, skutečně jako kdybyste si pilovali obličej uhlím. Budete celí černí a vaše umyvadlo taky. Pokud máte mastnou pleť a nervy na to trávit denně půl hodiny umýváním koupelny od uhlí, je Dark Angels jasná volba.

Ocean Salt
Tohle je tradiční peeling obsahující gigantické cucky pravé mořské soli v jakémsi krému z limetky, grapefruitu, avokádového másla, kokosového oleje a chaluhy bublinaté. Na mastnou pleť ho Lush doporučuje používat denně, na suchou jednou týdně. Po vyzkoušení hodnotím vedle meruňkového peelingu o Freemana a peelingu od Mary Kay jako ten nejlepší, jaký jsem kdy vyzkoušela. Ale přijde mi, že cena je poněkud přehnaná, tak běžně používám ten od Freemana, který stojí třetinu. Ocean salt je každopádně skvělá věc, po které budete mít obličej jak dětskou prdelku.

Mask of Magnamity
Lush řadí tuhle věcičku mezi čistící rolády, ne mezi masky, ale nenechte se oklamat, je to maska jak vyšitá. Mezi lidmi je hodně oblíbená, často jí mají vyprodanou a úplně rozumím tomu proč. Po Aztec Healing Clay je to nejlepší čistící maska jakou jsem kdy vlastnila. Jedná se také o jednu z nejlevnějších věcí od Lush. Co se týče složení, obsahuje bentonitový gel, kaolín, med, mastek, mleté fazolky adzuky, semena pupalky dvouleté a spoustu silic. Největší horda silic je z máty, což mě osobně trošku štve, jelikož mátu moc nemusím (vyhovuje mi jenom v mojitu, hehe) ale tak to je jenom můj problém. Maska po nanesení lehounce štípe. Jestli chcete něco od Lush vyzkoušet a nevíte co, vyzkoušejte Mask of Magnamity, nebudete litovat. Jo a mimochodem, je třeba uchovávat v ledničce.


Krémy

Enzymion
Tohle je jediný pleťový krém který jsem od Lush vyzkoušela. Přiznávám, že z důvodů ceny, jelikož jejich krémy stojí 500 - 2000. Dlouho jsem odolávala, ale pak jsem si jednou řekla, že dokud jeden nevyzkouším, tak prostě nebudu mít klid a zainvestovala jsem. A se svojí investicí jsem moc spokojená, protože enzymion mi neskutečně vyhovuje. Je speciálně určen pro mastnou pleť a redukci mazu, ale nedělá to idiotským vysušováním jako 95% všech krémů na mastnej ksicht, ale tím, že obsahuje ohromné množství vitamínů. Lush o něm vyloženě píše, že je to "ovocná sprcha absorbující mastnotu". Obsahuje papáju, aloe veru, kakaové máslo, avokádový olej, bio citrony, bio pupalkový olej a bio olej z pšeničných klíčků. No, že by se mi obličej nějak výrazně přestal mastit říct nemůžu (i když určité zlepšení jsem zpozorovala) ovšem pleť se mi po něm zdá mnohem zdravější, hydratovanější a rozzářenější. A to opravdu výrazně.


Čerstvé pleťové masky. Všechny jsou třeba uchovávat v lednici.

Drsňák medík
Detoxikační peelingová maska pro unavenou pleť. Nevím, jak to tato maska dělá, ale má jednu zázračnou schopnost a to, že když jste uvanení a nevyspalí a použijete jí, vaše pleť po ní vypadá jako kdybyste spali 8 hodin někde na růžovém obláčku. Nechápu tuhle čarovnou schopnost, ale skvělá. Obsahuje fenykl, jalovec, limetku, med, mledé mandle, koriandr, zázvor, petržel a kurkumu, díky které jste s maskou žlutí jak tenhle zluťásek ze Sin City. Jediný malinký mínus za podivný pach. Musela jsem si na něj poměrně dost dlouho zvykat.


Kosmetická katastrofa
Tohle je čistě vyživující maska nadupaná antioxidanty. Antioxidanty jsou neuvěřitelně důležité látky, které, když to hodně zjednoduším, chrání buňky před stárnutím a nemocemi a jsem si zcela jistá, že většina lidí jich v potravě přijímá málo. Vyskytují se hlavně v ovoci, při čemž nejvyšší obsah jich mají ostružiny a borůvky. A tahle maska je právě plná borůvek. I když byste udělali nejlépe, kdybyste misku borůvek snědli, kosmetika je pro ty, kteří v těchto věcech failují, že. Lush doporučuje používat klidně denně. Musím říct, že kosmetickou katastrofu spolu drsňákem medíkem, enzymionem a čistícími štolami používám pravidelně poslední dva měsíce a kvalita mé pleti se exponenciálně ve všech směrech zlepšila.


Péče o rty

Lip Sevice
Lip Servic jsem dostala zdarma k nějakému nákupu. Absolutně netuším proč, ale bylo to milé. Je to více méně obyčejný lip balm obsahující kakaové máslo, bambucké máslo a olivový olej. Lip servic má ovšem jeden velký problém a to, že je extrémně tuhý. Než ho chce člověk použít, musí ho dlouze nějak zahřívat a je to fakt otravný. Když už se vám ho podaří rozehřát, tak je to skvělá věc na popraskané rty, ale ta konzistence je epickej fail.


Bubblegum
Jedná se o scrub na rty. A k tomu, proč jsem něco takového potřebovala, se váže příběh. Dlouhodobě jsem užívala retinoidy a jejich vedlejší účinky jsou, že vysušují kůži. BRUTÁLNĚ. Na těle mi to nějak nevadilo, prostě jsem se intenzivně mazala tělovým mlékem, do očí jsem si kapala hydratační kapky, ale bylo jedno místo, které to extrémně ovlivnilo a to byly rty. Měla jsem je v fakt šíleném stavu, neustále popraskané a musela jsem si je doslova nonstop něčím mazat. Kdybyste mi tehdy řekli ať si vyberu jednu věc, kterou si můžu vzít na pustý ostrov, řeknu nějaký lip balm, protože jsem bez něj nemohla žít. Časem se to dostalo do stavu kdy ani mazáni nepomohlo a musela jsem ty suchý vrstvy peelingovat. Říkala jsem si, to je zbytečný nějaký kupovat, vyrobím si ho doma. To jsem udělala, ale zapomněla na to, že peeling na rty, ať chcete nebo nechcete, se vám vždycky dostane do pusy a ta domácí směs chutnala extrémně hnusně. Tak jsem smutně zamířila do odchodu a jeden si koupila. Los padl na bubblegum od Lush, který chutná totožně jak žvýkačka. I tak voní. A službu odvedl dobře. Poučení z tohoto příběhu? Nedělejte si domácí scrub na rty, kupte si Bubblegum. A taky neužívejte retinoidy dokud to není extrémně nutné.

2 komentáře:

  1. Bubblegum ma strasne dlho laka!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat