pondělí 13. ledna 2014

Review of eshops Yesstyle.com and Rosewholesale.com

Nedávno mi přišly věci z dvou eshopů a tak je ideální příležitost je zhodnotit. Oba dva jsou asijské a zboží z obou dvou přišlo v pořádku.



Yesstyle.com
O tomto eshopu jsem se dozvěděla tak, že o něm v jednom videu mluvila Bubz. Musím říct, že přestože vypadá úplně stejně jako ostatní asijské eshopy, nabízí o řád kvalitnější oblečení než například Romwe, Oasap, Sheinside nebo Choices a to přesto, že je v té samé cenové třídě. To mě neuvěřitelně překvapilo a samozřejmě velice potěšilo. Objednávky nad 25 dolarů mají poštovné zdarma, ty pod tuto hranici 3,5 dolarů (aspoň tedy do Čech, jak je to do ostatních zemí netuším) což je přijatelná cena. Jak už jsem řekla, oblečení co mi přišlo je mnohem kvalitněji ušito než u ostatních asijských eshopů, takže doporučuji všemi 10. Obchod sídlí v Hong-Kongu a objednávka ke mě putovala 3 týdny. Zcela jistě tu budu objednávat znovu.



Dřív, než si začnete říkat jak je to tričko s límečkem hrozně babičkovské, musím podotknout, že na člověku vypadá moc pěkně. A to tílko s giga mašlí je úplné božské, mám ho už z jiného eshopu v jiné barvě (i když odtud přišlo ušité trošku jinak, lépe) a vždycky mi ho lidi chválí. Přemýšlím, že si ho pořídím ještě v barvě černé, protože jsem posedlá giga mašlemi a protože tenhle kus oblečení je prostě po mých černých legínách nejoblíbenější v šatníku.

Rosewholesale.com
S rosewholesale už to tak růžové není. Četla jsem na něj spoustu recenzí, že objednané zboží přišlo odlišné, než bylo na obrázku a ve špatné kvalitě. To není moc lákavé. Navíc nenabízejí poštovné zdarma, jen na vybrané produkty. Dost možná nebude vysoké jako u Yesstyle, ale fakt, že to nemají nikde napsané je mínus. Tohle mě u obchodů neuvěřitelně vytáčí, když nejsou schopny uvést výši poštovného. Původně jsem si zde nic objednávat nechtěla, ale celkem mě zaujali doplňky (na které mají právě hodně poštovné zdarma) a byly za směšnou cenu. Risk je zisk, řekla jsem si. Přišli taktéž po 3 týdnech a byly úplně v pořádku. Dokonce se mi libí ještě víc, než na obrázku a to je co říct. Myslím, že z tohohle eshopu si udělám doupě na objednávání obyčejné levné bižu (v mém případě nemá smysl investovat do nějakých drahých kovů, všechno mě hrozně rychle omrzí), oblečení bych se zde objednávat neodvážila. Podotýkám, že každý set náramků mě vyšel na cca 60,-.


Žádné komentáře:

Okomentovat