čtvrtek 24. dubna 2014

Recept - Fitness buchta

Tak a máme tu krásný slunečný den a já místo toho, abych vyrazila ven a užívala si jara, unaveně ležím v posteli a snažím se nabrat síly. Ranní vstávání mě zabíjí. Víte, školu mám celý týden od 10 a později, práci mám večer, takže když musím jednou za 14 dní vstávat v 5:30 na cvičení od 8 je to pro mě smrt. Organismus není zvyklý. Nicméně dneska se chci podělit s receptem na výbornou zdravou a dietní buchtu, kterou musíte rozhodně vyzkoušet. Nejlepší na ní je, že neobsahuje žádnou mouku a v podstatě ani cukr (lžíci medu nepočítám).

Potřebujte:
260g ovesných vloček
280g bílého jogurtu
med podle chuti a vašich preferencí sladkosti
4 vejce
240g tvarohu
1/2 kypřícího prášku do perníku
2 lžíce čokoládového proteinového prášku (lze nahradit neslazeným kakaem)
ovoce podle chuti (není třeba)
2 lžíce lněných nebo jiných semínek

Postup je hrozná sranda, jde jen o to v mixéru rozdrtit vločky, z bílků ušlehat sníh a pak všechno zpatlat dohromady. Hmotu vylít na plech a zapíchat do ní ovoce. Já většinou použiji konzervované nebo čerstvé jahody. Pečeme 30 minut při 180 stupních.

Určitě nečekejte, že vám z toho vyjde nějaký slaďounký perník co si budete dávat jako dezert. Výsledný produkt bude bílkovinami nadupaná, minimálně sladká buchta, která poslouží jako skvělá snídaně, protože vás zasytí na celé dopoledne.

Hodně štěstí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat