sobota 19. července 2014

Too much stuff to do aneb něco málo ze života

Byla jsem dlooohou na blogu neaktivní. Vím to. Ale občast to prostě jinak nejde. Celé to začalo mým druhým zkouškovým. U kterého jsem upřímně trpěla.
Víte, jsem člověk co se nerad bifluje text, nedej bože data. Neumím to, psychicky i fyzicky u toho trpím. Nejraději se učím prací na nějakých projektech, ve věcech hledám souvislosti a přemýšlím nad nimi. Tohle v 9. třídě vyústilo, i přes všeobecné zklamání mých učitelů a rodiny a faktu, že jsem se dostala na anglický gympl v to, že jsem šla na umělecko-průmyslovou střední. Kde jsem se místo tisíců druhů lišejníků učila počítačové animaci, grafice, fotografování, ekonomii a audiovizuální tvorbě. Milovala jsem to, miluju to do teď a doufám, že se tak budu jednou jedním z těchto oborů živit (až na tu ekonomii teda, hehe). Ale to není důležité. Důležité je, že tyhle věci se učí prací na konkrétních projektech a za ty čtyři roky jsem se tradičnímu stylu učení těžce odvykla. Takže když na mě teď v druhém semestru na vysoké škole čekalo nějakých 9 - 10 zkoušek, které člověk musel pokořit během měsíce, z toho většina těžce biflovacích, můžu vám upřímně říct, že mi z toho bylo ze začátku na zvracení.
No výsledek je takový, že v životě jsem neměla tak špatný průměr, jednu zkoušku jsem opakovala, ale zvládla jsem to. Jsem za to opravdu ráda, jelikož většinu mých spolužáků čeká ještě nějaké dodělávání předmětů v září.
Každopádně toho experta, který vymyslel, že 10 zkoušek za jeden semestr je oukej, bych nejradši probodala nožem.

Tak jsem si vylila srdíčko. Prostě jsem se učila. Hodně. Chodila do práce. Pracovala na jednom projektu ve škole. Starala se o svoje zvířátka. Trávila čas s přítelem a svými kamarády. Cvičila. Na nic jiného čas nebyl.

A pak začaly prázdniny. Pomáhala jsem stěhovat tři své kamarády. Byla jsem na Festivalu Fantazie. Byla jsem na soustředění s teakwondem. Trávila jsem čas se svojí úžasnou mamkou a byla se podívat v Brně a Českém Krumlově. Jela jsem do Polska na koncert Linkin Park. Navštívila oba dva Aerodrome festivaly. Grilovala jsem. Četla jsem knihy. Pila jsem hodně piva. Prostě všechno možné, každopádně jedinou věc, kterou jsem nedělala, bylo sezení doma.

Teď bych to chtěla zkloubit nějak lépe. Aktivit mě čeká ještě milion a blogu se prostě věnovat chci, tak uvidíme.

Zítra doufám vyjde článek o tom, co všechno jsem si za tu dobu pořídila a teď pár ultra random fotek :-)

Takhle nějak teď vypadám. 


Ze soustředění. Kopání to je moje. 

Podívala jsem se do grafitových dolů v hrozně cool oblečku :D


Koncertování.


Pekla jsem domácí celozrný chleba.


V Jablonci nad Jizerou maj tu nejděsivěji přeslazenou cukrárnu v Čechách. 


Začala jsem doma vyrábět kombuchu. 


Můj nejmilovanější leguán. Brzy mu budou dva roky, momentálně dosahuje čtvrtiny své dospělé velikosti. 


A můj ježeček :)

Žádné komentáře:

Okomentovat