pondělí 21. července 2014

New in: kosmetika

Zdravím! Článek včera mi sice nevyšel, strávila jsem celý den v bázenu (taky tak hrozně trpíte těmito vedry? Já je naprosto nesnáším) ale nevadí. Dneska udělám takový malý report kosmetiky, co jsem si koupila za několik posledních měsíců (takže je jí hodně) a bude dominovat dekorativka, jelikož pečující si už skoro všechnu vyrábím sama.

Tony Moly Crystal Light Gold Beam 
Tahle nádhera je rozjasňovač s tím nejkrásnějším odstínem, co jsem si kdy viděla. Maj dvě verze, jednu z růžovým podtónem a jednu s oranžovým. Já mám ten s oranžovým. Rozhodla jsem se, že se začnu učit i trochu vyšší level kosmetiky jako je konturování a rozjasňování, proto rozjasňovač. Seženete na ebayi za pár kaček.



Nars Matte Multiple v odstínu Altai
Já nevím jak pojmenovat tuhle věc. Má to být multifunkční... něco. Tyčinka, jejíž růžová verze slouží jako tvářenka a rtěnka, moje hnědá verze jako čert ví co. Já ji pořídila za účelem konturování (jsem jelito a konturování pomocí pudru mi nejde a nesnáším to) jenže výrobce v souvislosti s ní o konturování nemluví. Každopádně konturuje se s ní parádně, stačí minimální množství, takže mi vydrží snad do konce života a celkově se prostě chová jako kvalitní high end kosmetika. Cena je brutální, to říkám na rovinu. Já tyčinku ovšem kupovala v Sephoře v akci 2+1 zdarma na exkluzivní značky spolu s řasenkou a tužkou Benefit o kterých bude řeč níže, takže to ještě šlo.


Benefit They're real mascara
Legendární řasenka o které všichni mluví, že je nejlepší na světě, že se zblázníte z jejího úžasu a superdlouhýma řasama s ní budete mlátit svoje protivníky a bůhví co ještě. Tohle o ní píše celej svět. Já už to nemohla číst dál a prostě jsem si jí šla koupit, abych viděla jak ta nádhera funguje, když na ní všichni píšou ty orgasmický recenze. Nějak přirozeně jsem čekala zklamaní, většinou když se o něčem hodně mluví tak to zavání nějakou neplechou, ale musím říct, že jsem se hluboce mýlila. Tahle řasenka si vskutku bombastickou pověst zaslouží. Bezkonkurenčně nejlepší řasenka jakou jsem kdy vyzkoušela. Řasy vám udělá kosmicky dokonalý.


Benefit High Brow
Tužka pod obočí. Potřebuje člověk něco takového? Ne. Ale je to zatraceně cool a vaše obočí to pozvedne o několik tříd výš. Navíc vám stačí úplně pidi midi množství, takže mi tahle jediná tužka bude sloužit až do důchodu.


Max Faxtor Facefinity 3 in 1 foundtation
V článku o mastné pleti jsem mluvila o tom, že potřebuju nový makeup, že ten co používám je hrůza hrůzoucí a poletí do koše. Tak už v koši leží a vystřídal ho makeup od Max Factoru, o kterém všude čtu fajnový věci a jelikož mám z minulosti dost pozitivní zkušenosti s touto značkou, šla jsem do něj. Nelituju toho, je fantastický a fantastický vydrží celý den.


Tony Moly Eggpore system
Tohle je vážně zajímavá věc. Asiati mají podivuhodnou kosmetiku. Jedná se o systém tří vajíček, v každém je jeden krok, který má zbavovat černých teček a zmatnit pleť. První vajíčko obsahuje peeling, který se má nechat působit (?!), druhé masku a třetí primer pod makeup. Pořád jsem ve fázi testování, ale zatím spíš zklamání.


Alverde Deo Roll-on s mátou a bergamontem
Obyčejný deodorant. Alverde protože neobsahuje hliník. Voní naprosto božsky. Tak božsky, že když si k němu přičichla moje mamka, hned běžela do DMka pořídit si ho taky.

Alverde Deo rozprašovač s šalvějí a limetkou
Když už deodoranty, tak dva. To jsou věci co se nikdy neztratí. Tenhle mi přijde spíš než jak deodorant jako taková osvěžující voda, ale opět, voní úplně božsky, takže si nestěžuju.


Alverde regenerační šampón a kondicionér s avokádem
Prostě normální šampón a kondicionér, které používám střídavě s ajurvédskými vlasovými práškami a levandulovým a kokosovým šampukem od Lush. Péče o moje vlasy je vyloženě alchymie. Alverde šampóny jsou super, protože neobsahují silikony ani sulfáty a jsou cenově velmi dostupné, takže zelená a ekonomická část mého srdce nad nimi jásá.

(Než jsem článek dopsala tak jsem avokádovou řadu vypotřebovala a vyhodila, tak teď mám bříza/šalvěj)

Hesh Rose Petal Powder
A jdem na ajurvédskou kosmetiku. Můj oblíbený obchod s orientálními potravinami (oblíbený protože prodává květové vody za úplně směšné ceny) má i sekci s ajurvédskou kosmetikou, do které jsem nedávno zamířila a chňapla tuhle zajímavost. Jedná se čistě o mleté květy růže, které se mohou použít k maskám na obličej nebo na vlasy. Já se do toho úplně zamilovala a už mám doma čtyři balení (jedno stojí 39,-, takže paráda). Rozhodně brzy čekejte plnohodnotnou recenzi.

Ayumi naturals Amla Powder 
Ajurvédský kondicionér z ovoce Amla.

Ayumi naturals Shikakki Powder
Ajurvédský šampón pro vyrovnání PH pokožky.

Ayuuri naturals Aritha Powder
Ajurvédský šampón pro výrazně mastící se vlasy. Já ho míchám s práškem Shikakki.


Sebamed Multi Protect Sun Lotion 50
V pátek odlétám na týden na Djerbu a jelikož už jsem jednou v těchto afrických krajinách byla, vím, že to slunce tam je fakt horor. Bylo třeba doplnit zásoby opalováku. Nic menšího než faktor 50 na sebe nedám. Mám svojí kůži ráda, bohužel už se mi jí jednou povedlo spálit tak, že mi jí museli téměř celou transplantovat (a to jsem tehdy byla batole -_-) takže fakt nestojím o to jí takzvaně dojebat ještě víc. Na tomhle je cool, že chrání jak před UVA, tak UVB (což nechrání všechny opalováky, nechápu proč, ale dejte si na to pozor) obsahuje vitamín E (který regeneruje kůži), má nějaký super ph a v pohodě ph znamená v pohodě kůže. Navíc nestojí milion jako Bioderma, nebo Daylong (jako vážně, 800 za lahvičku, kterou vypotřebuju během týdne? :/), které stejně v posledním testu kvality opalováků nevyšli zrovna dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat