neděle 17. listopadu 2013

Můj první nákup bot online

Měla jsem takovou zásadu a to nikdy nekupovat kalhoty a boty online. V obou případech mám hodně specifické velikosti a je problém najít kousky, které by mi byly i v reálu, natož to ještě vybírat takhle nadálku. Možná jeden z důvodů, proč nosím kalhoty asi tak jednou za půl roku, eh. Většinu času chodím v šatech/sukních/legínech.

Ale boty vypustit nemůžu, takže bojuju. A je to velký boj. Boj, který vedu celý život a zřejmě budu vést i nadále. Jsem totiž holčičí obr (rozumějte, měřím 180 cm, šílený -_-) a většina výrobců bot prostě řekla nope, budeme ignorovat všechny vysoké ženy a nebudeme vyrábět boty velikosti větší jak 40. Za tohle hejtuju zejména Baťu, u kterého jsem v životě větší velikost dámských bot neviděla.

Moje velikost se pohybuje 40 - 41 - 42. Záleží na výrobci, většinu bot mám 41. Kolečkové brusle mám dokonce 43. Z toho důvodu nechci nakupovat boty online - pravděpodobnost, že se nestrefím, je prostě moc velká.

Jenže to jsem takhle před pár dni listovala Zootem a narazila na tyhle nádhery. Přesně takové jsem už dlouho scháněla, byly ve slevě, a navíc měli mojí velikost! Bez rozmýšlení jsem vložila do košíku a za 3 dny je měla doma.

Spokojenost maximální. Vypadají krásně, jsou kvalitně udělané a hlavně velikostně mi jsou dokonale. Momentálně jedny z nejpohodlnějších bot co vlastním.

Risk je zisk. Tentokrát jsem vyhrála :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat