neděle 24. listopadu 2013

Nude laky na nehty

Asi jako každá holka mám ráda nalakované nehty, ale syté barvy upřímně moc nemusím. Jednou za čas proč ne, jenže jsem takříkajíc poleno a "normálně" se s nimi nalakovat moc neumím, vždycky mám barvu všude jenom je ne na nehtu. Taky musím mít outfit pokaždé perfektně barevně sladěný, včetně nehtů a to jde s barevnými špatně. Takže ve výsledku 90% času nám nehty nalakované nude barvou, jelikož ta jde ke všemu. Nebo je nemám nalakované vůbec.



Maybelline Colorama 31 a 34. Moje momentálně nejoblíbenější. Pracuje se s nimi skvěle, výdrž je v perfektním stavu 5 dnů (vyzkoušeno v extrémních podmínkách, nemám myčku, často myji nádobí = neustálé máchání rukou ve vodě) což je zatím nejdelší ze všech vyzkoušených. Jsou dostupné, mají je v každém Dmku a stojí pár kaček.

Astor Pro Manicure Natural Pastel, 920 Elegant Beige. Údajně obsahuje přídanný vápník pro výživu nehtů a mikro diamantíky. Přesto mi nepřijde že by o nehty nějak pečoval. Pracuje se s ním stejně dobře jak s předešlými, jenže nic nevydrží. Jednou mi dokonce nevydržel ani 24 hodin.



Sally Hansen complete salon manicure, 220 Café Au Lait. Tohle byla katastrofa na plné čáře. Špatně se s ním pracuje, konzistence je taková podivná, nedělá jednolitý povrch a absolutně nic nevydrží. Jediný klad vidím v tom, že je ho velké množství. Ještě že jsem na něj měla 50% slevu, plnou cenu 250,- bych za takovou hrůzu dávala nerada.

Rimmel Lycra Pro 445 French Rose. To byl dlouho můj oblíbenec. Sice výdrž nebyla bůhví jaká, ale přece jen byla. Pracovalo se s ním krásně. Někomu by ale mohl přijít skoro jak bezbarvý lak, spíš než barvu má jemný nádech.

Essie 473 Sugar Daddy. Laky Essie jsou špička, opravdový králové mezi lakama, je ale problém s jejich dostupností v Čechách. Prodávají je v Sephore, cena je ovšem tak nehorázně přemrštěná (nějakých 350,-) že to prostě neee. Doporučuji nákup na Ebayi, dají se tam sehnat za nějakých 80,- což je cena za kterou je prodávají v Americe. K odstínu Sugar Daddy nemám co vytknout.

Yves Rocher Pastel Brillance 02. Celkem fajn lak, ve všech kritériích výdrž, konzistence, barva, obstojí tak středně. Nenadchne ani neurazí. Mínus za malé množství produktu v balení.


Chanel Le Vernis Nail Color 567 Beige Petale. Nejlepší nude lak, který jsem kdy vyzkoušela. Má nádhernou barvu, sytou (jestli se tedy dá říct o nude že může být sytá, eh) vydrží v perfektním stavu 4 dny, s přivřenýma očima se dal nosit klidně celý týden. Konzistence tak akorát. Hlavně byl moje úplně první a (zatím) poslední věc od Chanelu. Ach. Nepoužívám z důvodů ceny. Kupovala jsem ho v nějaké gigantické slevě (a i tak stál hrozně moc, běžná cena cca 650,-) a už mi téměř došel.


Ještě jsem zkoušela nějaké nude laky od OPI a Catrice, ale ty byly všechny tak příšerné, že letěli okamžitě do koše.

Žádné komentáře:

Okomentovat