pátek 20. prosince 2013

Moje oblíbené beauty kanály na Youtube

Původně jsem dnes chtěla napsat článek o vánočních dárcích, které mám pro svojí rodinu, ale pak mě napadlo, že by asi nikoho moc nezajímalo jak jsem otci kupovala knihu o kaktusech a podobně. Napíšu tedy něco o svých nejoblíbenějších beauty kanálech na youtube. Kdybyste i tak chtěli post o dárcích, tak dejte vědět.
Na youtube toho odebírám minimálně milion, jsem hodně internetový člověk a navíc s vystudovanou něco jako audiovizuální tvorbou. Videa a filmy já prostě můžu. Pochlubím se zatím jenom s beauty sekcí, časem možná s dalšími kanály. Odebírám totiž i některé extrémy jako třeba HowToBasics, před čímž lidi raději ušetřím :D



Bubzbeauty
Kanál 27 leté asiatky žijící se svým manželem a dvěma psíky v Hong-Kongu, původem z Británie. Sleduji jí ze všech nejdéle, v podstatě několik let a mám pocit, jako bych jí tím úplně znala. Vedle beauty videí točí hodně vlogů a celkově je dost otevřená se svým životem. Je mi neuvěřitelně sympatická a ze všech jejích videí sálá tak neuvěřitelný optimismus, že mi vždycky zvedne náladu. Ve svých videích prosazuje pozitivní přístup k životu a na lidi to skvěle působí.


Promise Phan
Promise myslím všichni znáte, ta je teď už pomalu legendou. Holka z Nepálu, kterou prostě baví transformovat se do jiných lidí. Každá její transformace je naprosto úchvatná a já na to vždycky koukám s neuvěřitelným obdivem.


DiamondsAndHeels14
Kanál téhle youtuberky mi co se týče informací dává suverénně nejvíc. Tvoří ho modelka z Kalifornie, která je tak trochu speciální, protože tuto profesi vykonává s cystickým akné. Dalo by se říct, že se z ní stala taková "akné aktivistka" a 80% jejích videí je mířeno na tyto lidi. Což jsem přesně já. Navíc studuje medicínu, tudíž všechny svoje tipy, recenze a doporučení dokáže medicínsky obhájit. Je to vážně skvělé, jelikož většina lidí jednoduše řekne "po tomto krému mám pěknou pleť". Ona ovšem ještě za tuto větu dodá název 10ti chemických látek, které za to můžou a jestli jsou přírodní nebo ne. Minulý rok byla v Praze a při té příležitosti jsem se s ní setkala. Musím říct, že osobní setkání s někým koho takhle sledujete na internetu je opravdický zážitek. Moc jí vděčím za to, že mě dokopala k zahájení své vlastní léčby akné.


gossmakeupartist
Zprvu mi přišlo dost zvláštní sledovat muže jak vypráví o kosmetice, ale Goss je hrozně moc fajn. A gay. Na rozdíl od všech ostatních je profesionál, který se makeupem živí. Jeho videa jsou krátká a jdou hned k věci, žádné zbytečné okecávání. Je na něm vidět jak svojí práci miluje a ukazuje věci, za které byste museli jinak platit drahé kosmetické kurzy. Taky jeho videa nejsou nijak sponzorovaná, což je poslední dobou poměrně vzácný a z mé strany vítaný úkaz.


Evelina
Evelinu sleduji ze všech zde zmíněných nejkratší dobu, tak zatím nemůžu plně ohodnotit jak je její kanál dobrý, ale z toho co jsem viděla se mi líbí moc. Zaměřuje se hodně na modu, pro což má skvělý cit a její videa jsou dost profesionálně zpracovaná. Nedávno si obarvila vlasy na růžovou a já to úplně žeru.


Bethany Mota
Další človíček z Kalifornie. Bethany tvoří videa téměř o všem a vždycky je v nich hrozně veselá a nadšená, takže její kanál z velké části sleduji jednoduše proto, že mi zvedá náladu. Hodně její videí jsou DIY, která jsou úplně úžasná a maximálně originální. Nedávno navrhla svojí první kolekci oblečení a já se nemůžu dočkat, až jí uvidím.

Žádné komentáře:

Okomentovat