neděle 1. prosince 2013

Vypotřebováno - Listopad

Každý měsíc ukážu, které výrobky jsem vypotřebovala a pokusím se je trošičku zrecenzovat.
Tento měsíc se u mě nesl v duchu "dovypotřebování" většiny kosmetiky, která byla skoro na dně, abych toho neměla doma tolik. Například masky na vlasy jsem měla v jednu chvíli doma čtyři, takže jsem vážně musela ty starší dopotřebovat.


(na obrázku všechno není)

NEUTROGENA Nourishing hand cream with nordic berry
Neutrogenu mám hrozně ráda, co se týče hydratace je prostě boží. Tenhle krém na ruce jsem měla na domácí použíti (ještě nosím jeden v kabelce) a vydržel mi prakticky půl roku. Má tužší konzistenci, nepatří mezi takové ty "vodové". Hydratuje prostě báječně a jsem si jistá, že si ho někdy znovu koupím.

NIVEA tělové suflé smooth sensation
V tělových mlékách se prakticky koupu, jelikož fakt ze srdce nenávidím pocit suché pokožky. Během listopadu se mi podařilo vypotřebovat dvě balení téhle nivey a musím říct, že je vážně perfektní. Obsahuje bambucké máslo a s tím je prostě vyhráno :D Konzictence suflé je na rozdíl od klasického mléka taková nadýchanější, což mi hrozně vyhovuje.

YVES ROCHER vyživující kondicionér na suché vlasy
Proč mi vždycky dřív dojde kondicionér než šampon? Grrr, no nic. Vlasové produkty Yves Rocher neobsahují parabeny ani silikony a díky tomu jsem si je vedle Baley hodně oblíbila. Řada s ovsem na suché vlasy je jednoduše skvělá, mám už minimálně třetí balení.

YVES ROCHER expresní vyživující maska
Maska je z té samé řady jako kondicionér a je úplně stejně skvělá. Tohle bylo mé už druhé balení.

NOBILIS TILIA obličejová maska s bahnem z mrtvého moře
Tuhle masku jsem dostala jako nějaký bonus k velkému nákupu na cestaprirody.cz. Byla jsem z ní nadšená, ovšem jenom do té doby, než jsem jí vyzkoušela. Musí se míchat s kosmetickými jíly, což by mi ani tak nevadilo, jenže ona dělá velký kulový. Ani ty jíly, které jsou jinak v maskách skvělé s ní nějak nefungovali. Pleti neškodí, ale z hlediska účinku úplně k ničemu.

NOBILIS TILIA francouzský jíl ultrajemný
Prostě kosmetický jíl, to se snad ani nedá zkazit. Časem sem na blog napíšu nějaké DIY masky s jeho použitím.

TAHE maska na vlasy s keratinem gold
Tuhle masku jsem měla snad sto let (dobře to ne, asi tak rok a půl) a ona ne a ne furt dojít. Ne že by byla špatná, to ne, ale nebyla ani skvělá. Nepřijde mi, že by moje vlasy po ní byly nějak extra kvalitnější. Určitě si jí znovu nekoupím.

PEO koupelová sůl na nohy
Vypotřebované balení už nemám, na obrázku je nové. Peo koupelová sůl je moje stálice co se týče pedikůry nohou, kterou si sama doma dělám. Tohle je moje asi osmé balení. Používám jí několik let.

PURITY VISION růžová voda
Další z řady mých miláčku, za které bych strčila ruku do ohně. Používám k osvěžení během dne. Pleťi dodá potřebnou hydrataci. Co je výhodou, dá se použít i s naneseným makeupem. Ideální pomocník pro suchou pleť, který nádherně voní. Jejím ekvivalemtem jsou termální vody (nebo jiné květové vody, např. orange blossom water)

NEUTROGENA visibly clear peeling stress
Příjemný, jemný peeling. Rozhodně můžu doporučit.

NEUTROGENA visibly clear krém ošetřující stress
Neutrogena to prostě umí. Tento hydratační krém sice není absolutní top jako jejich oil free verze, ale i tak je skvělý, hydratuje krásně. Údajně má bojovat s černými tečkami, v tomto ohledu mi nepomohl.

INDULONA univerzální
Je třeba něco psát o induloně? Snad né. Česká klasika bez které bych nemohla žít. Mám ULTRA suché chodidla a modrá indulona je jediná věc, která s tím dokáže bojovat.

L´OREAL elseve hedvábný olej
Jako první musím vyzdvihnout obal, který je skleněný a působí poměrně luxusním dojmem a je stabilní, což se mi moc libí. Jinak olejíček je úúúúplně stejný jako všechny ostatní olejíčky v drogérce, takže žádný převrat.

DERMACOL enja remodelační máslo
Tohle máslo jednoduše miluju! Jako jediný - opravdu jediný, ani high end produkty mi nefungovali - skutečně stehna a zadek zpevní. Používám místo krému proti celulitidě. Dobrý doplněk ke cvičení, pokud se snažíte zhubnout. Jediná věc co mě na něm vadí je vyšší cena.

Žádné komentáře:

Okomentovat