neděle 9. února 2014

PragoFFest 2014

Dobré ráno,
konečně vám povím něco o PragoFFestu, který se konal minulý víkend.

Byla to pro mě velká událost, jelikož jsem se poprvé v životě podívala na nějaký con. Což je dost smutné, když si to plánuju už od základky a zrealizuji to až v 19 letech, eh. Ale znáte to, buď nebyly peníze, nebo lidi, nebo jsem nebyla v Čechách, nebo jsem na to zapomněla, prostě tak nějak. Ale lepší až teď než nikdy, že jo.
Na PragoFFest se mi podařilo nalákat přítele na LegendCon, je to velký lolkař a měl přijet Herdyn (asi nejznámější českej profi lolko hráč) takže souhlasil, že se mnou půjde. A ono vydat se někam v Praze není zas takový problém, na AnimeFest v Brně by se mi ho vylákat určitě nepodařilo.
Ale štěstí nám nepřálo a když jsme přišli lístky byly vyprodané. Psali, ať se vrátíme po 17h, eh. Tak jsme nasraně jeli něco vyřídit a vrátili se někdy po 16h. Přítel samozřejmě pesimisticky předvídal, že to nemá cenu, že nás stejně pošlou zase domů, ale světe div se, půlka lidí někam záhadně zmizela a lístky byly.
Po prvotním nadšením jsme šli obhlédnout situaci a lokalizovat bar. Bar jsme lokalizovali a jak největší alkoholici jsme se vměstnali s pivama s ruce na nějakou lolko přednášku mezi malé děti, které naše chechtající se přítomnosti očividně rozčilovala. Zahlédli jsme pak toho Herdyna, tak aspoň něco.
Další přesun byl na PoniCon a přednášku s názvem WTF...Ponies. Jsme oba dva My Little Pony fanoušci, ale nikdy by nás nenapadlo, že se poníci takhle vážně fanouškovsky hrotí. Vidět české Bronies byl docela zážitek (několik cca 25 a více letých chlapů v cosplayích poníků, cool) přítomný byl i nějaký hug man - poníkofan, který všechny objímal a i nás objal, dvakrát.
Pak už trošku zapomínám jak to pokračovalo, ocitli jsme se na ThroneConu (Game of Thrones) neustále jsme byli na baru, vyzkoušeli jsme si všechny možné konzole a já se ocitla dokonce na přednášce Erotika v Zaklínači (po které se mnou chtěl její přednášející seznámit o čemž jsem nevěděla co si myslet).
Neuvěřitelně mě taky pobavil jeden kluk, co mě z ničeho nic zastavil: "Hele, tobě to hrozně moc sluší, za co jdeš?" "Eh, to není cosplay, já jdu prostě za sebe" "No, stejně ti to hrozně sluší, můžu si tě vyfotit?" - Bylo to milý, ale wtf. Asi se oblékám nějak kostýmově.
Celý den jsme zakončili asi ve dvě ráno v dost opilém stavu nějakou taneční hrou na kinectu.
Když to tak shrnu, byla jsem celou akcí mile překvapena. A to i přesto, že jsme tam nebyli ani jeden celý den. Všichni byli tak nějak správně praštěný a řešili se témata a věci, které mi jsou blízké. Od teď začínám po takových akcích chodit pravidelně, tak se tešte :D

P.S.: Koupila jsem si tam plyšovýho Yoshiho. Není rozkošný? Už mam jednoho malinkýho plastovýho, tak jsem mu musela pořídit většího kámoše.

Žádné komentáře:

Okomentovat