úterý 4. února 2014

DIY lash and brow growth serum

Dnešní článek bude takové kuchtění z olejů (slibovaný report z PragoFFestu bude, až někde najdu nějaké fotky). Oleje jsou totiž neuvěřitelně super a udělají vám více dobra než kdejaké drahé krémy. 

Jsou to tak dva měsíce co toto sérum používám a začínám vidět první výsledky. Lidi různě po internetu tvrdí, že se v plném rozsahu efekt projeví až cca za 4 měsíce, ale stojí to pak za to. Jde v podstatě o to smíchat 

1) kokosový olej 
2) ricinový olej
3) avokádový olej

v poměru 2:2:1, přelít do nějaké nádobičky a pak starou vymytou řasenkou nanášet na řasy a obočí každou noc před spaním. Nemá cenu rozebírat proč jsou zrovna tyhle oleje tak účinné, prostě jsou a četla jsem, že lidé si tohle kombo dokonce mažou na hlavu pro hezčí vlasy. Akorát je možné, že vás bude ricinový olej trošku dráždit (není nebezpečný, naopak, ale přece jenom nějakou tu společnou historii s jedem ricinem má, že jo) tak si tu věc mažte na oči opravdu až těsně před spaním, jinak vás budou pálit. Anebo taky ne, ale já mám hodně citlivé oči. Každopádně může vás hřát u srdce, že je to 100% přírodní.
Po zmíněným dvou měsících registruji hustější a rychlejší růst obočí, za což jsem vážně ráda, jelikož moje situace s obočím je dost bídná (přirozeně nevýrazně, řídké a hlavně i přes moje přírodně hnědé vlasy skoro blonďaté, wtf genetics, musím ho barvit abych nevypadala jako nějakej postiženej genetickej experiment). Ohledně řas jsem si všimla, že mi padají výrazně méně, ale hádám, že vyvolat u nich růst trvá déle. 
Takže doporučuji sérum zkusit, za zkoušku nic nedáte. 

2 komentáře: