sobota 16. srpna 2014

Že bych už konečně začala pravidělně psát?

Zase jsem byla dlouho neaktivní. A zase jsem hodně cestovala a dělala všelijaký věci. Navštívila jsem ostrov Djerba (kde bylo překvapivě příjemně, žádných 40 stupňů) a úžasnou krokodýlí farmu, Jindřichův Hradec, vesničku jménem Houska, dvakrát jsem byla v Mostě a tak dále. Plus jsem si našla novou zábavu a to výukové online kurzy různých univerzit, takže každý den minimálně hodinu studuji kurzy jako "Introduction to digital sound design", "Online games: Literature, New Media, Narrative", "Introduction to Forensic Science". A aby toho nebylo málo, mám nový stolní počítač, takže instaluju, instaluju a instaluju. Každopádně teď už budu doma a budou články. Napadá mě spousta věcí a spousta DIY receptů o kterých chci napsat tak se těšte.

P.S.: Vyhodila jsem tu lištu pod logem blogu. Nějak se mi přestala líbit.
P.S.S.: Tady máte pár random fotek.


Můj leguánek roste jak z vody



A jeho brácha ježeček se den ode dne stává roztomilejším.



 Něco málo z moře.






A návštevy zoo.



Žádné komentáře:

Okomentovat