středa 15. října 2014

Khadi šampón OŘECHOVÁ TRÁVA pro normální a mastné vlasy

To jsem takhle nedávno objednávala od značky Khadi hennu a šoupla jsem do košíku i tenhle šampon. Značka Khadi vyrábí ajurvédskou kosmetiku a jelikož ajurvéda je prostě super, bylo třeba jí vyzkoušet. Tahle firma se chlubí tím, že je členem sdružení BDIH (což je dost respektovaná německá certifikace přírodní kosmetiky), netestuje na zvířatech, nepoužívá žádné minerální oleje a syntetická barviva, využívá fair trade, nevyužívá dětskou práci a pěstuje přísady organicky. Výrobky vyrábí přímo v Indii.


Los padnul na verzi šampónu s ořechovou trávou, který je údajně na normální a mastné vlasy.
V oficiálním popisku se píše, že harmonizuje vlasovou pokožku a reguluje tvorbu mazu, myje jemně a záveň důkladně a dodává vlasům přirozený lesk.

Složení je nádhera. Neobsahuje parabeny, silikony, sulfáty, sytetický barviva, za to obsahuje mandlový a pšeničný protein, ajurvédský prášek amla, nimbu a celkově je prostě narvaný bylinkama a dobrotama. Navíc obsahuje citrusové esenciální oleje.

Po těch esenciálních olejích naprosto božsky voní. To je to první čeho si člověk všimne a přijde mi, že bych ho kvůli té vůni používala i kdyby byl na prd. Vždycky provoní celou koupelnu takovým způsobem, že se všichni doma pak celý den ptají cože to tam tak krásně voní. Ta vůně je fakt top.
Co se týče samotného šamponu, je fajn. Nemůži říct, že by mi udělal revoluci na hlavě ani že by mě nějak posadil na zadek, ale vlasy umyje dobře, dokonce i na to že neobsahuje žádné sulfáty celkem pění. Je skutečně šetrný a dokážu si představit, že bych ho používala každý den (ovšem vlasy si zdaleka nemyju každý den). Že by nějak reguloval tvorbu mazu to říct nemůžu. Ale já jsem těžký případ a nikdy mi to žádný přípravek nezreguloval.

Takže za mě můžu doporučit. Pokud scháníte skutečně čistě přírodní šampón, který funguje fajn, je tohle dobrá volba. Seženete TADY za 259,-. 

Žádné komentáře:

Okomentovat