sobota 26. října 2013

Vííííííítejte

Tož rozhodla jsem po stý tisící že budu opět psát blog. Bude téměř o všem co mě napadne, nebudu se omezovat na jenom určitá témata, včetně rubriky "Můj zvěřinec" jelikož vlastním hodně zvířátek a je škoda se s nima nepodělit světu :-).
Předem také chci upozornit, že ačkoli dost ležím v knížkách a odmaturovala jsem z českého jazyka za jedna, tak mám určitý sklony k dysgrafii, která, jak jsem zjistila, se v mém případě brutálně projevuje i na internetu, takže očekávatejte častý gramatický chyby a překlepy. Ti hajzlové se v mých článcích objevujou i po násobných kontrolách textu.
A jen tak málo poznámek ke mě, studuji první ročník vysoké školy v Praze, mám historii obsesí různýma japonskýma stylama a alternativníma stylama tak obecně, což se bude rozhodně odrážet ve článcích a zabývám se grafikou, fotografováním a audiovizální tvorbou.
Na design blogu jsem se vyprdla, momentálně jsem moc líná, časem dodělám ^^


Žádné komentáře:

Okomentovat