pátek 26. září 2014

Korejské kosmetické úžasnosti 1#

Poslední dobou se zamilovávám do korejské kosmetiky. Má to nejúžasnější a nejroztomilejší balení na světě, nestojí moc a funguje skvěle. Navíc se dá jednoduše objednat s poštovným zdarma. Dneska vám povím o několika produktech, které jsem si zamilovala.

Jako první bude řeč o tomto kouzelném vajíčku. Co byste řekli, že obsahuje? Určitě to neuhodnete. Jedná se o zmatňující podkladovou bázi pod makeup Eggpore Silky Smooth Balm od Tony Moly z řady Eggpore. Tato řada obsahuje ještě peeling a masku, které mám taky, ale jsou pěkně na nic. To se ovšem nedá říct o této bázi. Je ta nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela. Určitě si jí zamilujou majitelé mastné pleti, zmatňuje naprosto perfektně, což je to hlavní co jako majitel mastné pleti od báze očekávám. Předpokládám, že se jí to daří pomocí enormní náloži silikonů, takže pro zelené duše to určitě nic moc nebude, i já ji z toho důvodu nepoužívám každý den, ale čert to vem, funguje skvěle. Navíc to balení je vtipné a nápadité (i když nepraktické). Výrobce dokonce říká, že po dopotřebování se dá použít jako květináč. To jsou prostě korejci. Dopotřebujou krém a zasadí do něj pak kytku. Koupíte například zde za 172,-.


Dále se zmíním o Skin Food Peach Sake Pore Pack. Potřebovala jsem nový pudr, chtěla jsem vyzkoušet něco nového a tak jsem zapátrala na ebay a narazila na tohle. Kdo by Skinfood neznal, tak se vyznačují tím, že každý jejich výrobek obsahuje nějaké ovoce/zeleninu. Pudr je z řady Peach Sake Pore, která je speciálně na redukci pórů (jak vidíte pořád zmatňuju) a obsahuje broskev. Jako první je třeba říct, že právě po té brosky naprosto božsky voní. Většinou parfemaci nesnáším, ale tahle vážně stojí za to. Pudr zmatňuje pěkně, vypadá přirozeně a celkem vydrží. Samozřejmě není to high end kvalita, ale za 190,- funguje parádně a balení je opět roztomilé.


U téhle řady ještě zůstaneme. Objednala jsem si i Peach Sake Pore Serum a to je dokonalost sama. Většina krémů, která tvrdí že zmatňuje, ve výsledku hrozně vysušuje, ale ne tenhle. Pleť zmatní a zároveň krásně hydratuje. Vlastně je to docela divný když nad tím popřemýšlím, ještě to žádný krém co mi přišel pod ruku nedokázal. A to ani krémy od Clinique či Mary Kay. A ňáká drogerková asijská značka za 244,- je převálcuje. Balení krásné, vůně po broskvých. Totální must have.


Poslední věc od Skinfood o které budu mluvit je Salmon Darkcircle Concealer. Poctivě jsem skoro 3 roky (!!) používala korektor od Maybelline a nedávno mi došel, takže začala pátrací akce. Návštěva dmka mě zklamala a nechtěla jsem utratit moc, takže zase prišel na řadu ebay. O tomhle korektoru se na internetech celkem mluví a není divu, je skvělý. Není nekutý ani moc tuhý, prostě tak akorát, kryje tak akorát, vydrží celý den a je ho ohromné možství, které budu používat snad 10 let. Prostě je celý tak akorát, jednoduše dobře funguje. Za cenu 178,- podle mě výborná koupě. Údajně obsahuje nějaký výtažek z lososa. Dá se pořídit v dvou variantách, s růžovým podtónem a oranžovým podpotém.


Dnešní sloh zakončím tou nejroztomilejší tvářenkou co existuje. Tvářenkou, z které se vám bude rozplývat srdce při každém líčení. Do tvářenek zásadně neinvestuju, moje dlouholetá od Bourjois přestala fungovat (nechápu co se jí stalo) a při výběrů nové jsem usoudila, že je ty prodávané v českých drogerkách jsou buď moc drahé a nebo totálně nepigmentované. Když jsem pak uviděla Lovely Me:Ex Coral Cushion Blusher od The Face Shop za 127,-, věděla jsem okamžitě, že jí musím mít. Mám odstín 02 Coral Cushion a je to klasická korálová, taková oranžovorůžová. Je jich celkem 5 a každý má vlastní design krabičky. Časem si jich určitě pořídím víc. Pigmentovaná je tak středně, intenzita se dá vrstvit, což považuji za velký plus. Vypadá krásně přirozeně a vydrž je taky obstojná. Balení obsahuje labutěnku s mašličkou, kterou se dá v pohodě nanášet, takže ani nepotřebujete štětec.


Takže jestli ještě nemáte žádnou korejskou kosmetickou blbůstku, běžte na ebay a udělejte si radost, určitě nebude litovat. Přeji pěkný víkend :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat