sobota 1. března 2014

MATRIX Total Results Repair review

Pěkný čtvrtek,
dnes přináším recenzi na šampon a kondicionér od Matrixu. Dostala jsem je od mamky k Vánocům a od té doby mám dojem, že jsem je pořádně otestovala.


Musím říct, že jsem vyzkoušela už hezkou řádku šampónů na poškozené vlasy a všichni dělaly takříkajíc kulový. K tomuto jsem byla tudíž velmi skeptická a akorát jsem mamce zanadávala, proč za mě tolik utrácí. On Matrix není úplně nejlevnější záležitost, i když teda jsou mnohem i dražší značky. Přesně tenhle šampón stojí na netu 199,- a kondicionér 269,- (proč je sakra kondicionér o tolik dražší?). Nejsou to žádné horentní sumy, ale Baleáckej šampón je úplně super a stojí 40 kaček, tak proč investovat, že jo. Leave-in péče, kterou jsem byla také poctěna stojí dokonce 339,-.

Balení šampónů má 300ml, vydrží nákej ten pátek, což je super. Úplně výborně pění (což u šampónů zbožnuju) takže vám na umytí stačí minimální množství. O to ještě déle vydrží. Co se týče složení, obsahuje silikony i sulfáty, v podstatě to nejhorší co obsahovat může. Proti silikonům ani nic nemám, akorát se mi po nich víc mastí vlasy (ale zase je krásně zjemní a "zacelí") sulfáty mi ale vadí dost. Mimochodem, sulfáty jsou zodpovědné za tu velkou pěnivost. Kdo by nebyl informovaný, pokud váš šampón obsahuje sodium lauryt sulfate, rychle ho dopotřebujte a znovu si ho nekupujte. Je to pěkně svinská látka, která je například v dětských šampónech úplně zakázaná. Je totiž toxická. Původně se používala v čistících a odmašťovacích prostředcích na auta a pak někoho napadlo dát jí do kosmetiky. Dafuq. Něco si o ní vygooglete, nebudu tu vyjmenovávat všechny věci čím je člověku špatná. Prostě by v kosmetice vůbec neměla být a bohužel je ve velkém množství nejen vlasové kosmetiky. Škoda, že se o ní nemluví víc. Všichni furt řeší ty silikony, které vážně zas tak hrozný nejsou.


Ale zpět ke šampónu, vlasy umyje tak průměrně. Kondicionér má 250ml. Ten už díky bohu sulfát neobsahuje, silikon samozřejmě jo. Příjde mi takovej normální, nic proti ničemu. Všechny kondicionéry mi přijdou více méně stejné. Celkem pěkně voní, což je příjemný plus.

Leave-in péče je naprosto k ničemu. Přijde mi, že nedělá absolutně nic. Je jí nejmíň, 195ml, je nejdražší a nedělá vůbec nic. To je ale kombinace.

A jak dopadl "ozdravující" aspekt téhle řady? Upřímně, malinký zlepšení bylo. Nečekala jsem to, ale stalo se. První repair šampon a kondicionér co opravdu dělá to co dělat má. Ovšem za cenu toho, že si budete mýt vlasy toxickejma chemikáliema, takže ne, děkuji, znovu už ho nechci.

1 komentář:

  1. Souhlasím s těmi cenami, jsou dost vysoké, sama bych si to nekoupila, ale když je to dárek tak proč ne.. :D Vyzkoušela jsem u přítele od Matrixu šampón myslím že na hydrataci pokožky a teda byla jsem mile překvapena, protože mám lupy a tenhle šampón mě jich zbavil po prvním umytí. Pak jsem použila zase jiný a byly zpátky.. Jinak si si tě dávám sledovat, moc se mi tvůj blog lííbíí :-)

    OdpovědětVymazat