sobota 8. listopadu 2014

Random věcí ze života #2

Dneska se s vámi podělím s několika věcma ze života, co se u mě poslední dobou děly. Na začátek tu dám fotky svých dvou zvířátek, s kterýma pravidelně spamuju facebook. No, řekněte, kdo by s nima nespamoval, jsou prostě úžasní :-)




Plus bonus moje kresba leguána z nudy ve škole.


Dále jídlo. Poslední dobou jsem měla samé dobroty, bohužel většinu z nich nemám vyfocenou, vždycky na to zapomenu. Ale pár ukázek mám. Ochutnala jsem například výborné domácí noky s dýňovou omáčkou a lanýžovým olejem, zeleninové lasagne a skvělej gigantickej jalapeno burger. Vždycky když někde vidím burger, neodolám tomu si ho dát a pak celý den nadávám, že je mi špatně jak jsem se přejedla.


Kamarádka pořádala večeři. Úžasnýho lososa s opečenýma brambůrkama a waflema s višněma, čokoládou a mascarpone. Ještě teď se olizuju když si na to vzpomenu. 



I já jsem vařila. Poslední dobou jsem se rozhodla ve svojí stravě trošku omezit maso a nahrazovat ho luštěninama, takže u nás doma to je teď samá cizrnová polívka, hrachová kaše a čočka na milion způsobů. Poprvé jsem dělala čočkové karbanátky s mrkvovou kaší a měly ohromný úspěch. Taky jsem pekla dýňové brownies a zdokonalila výrobu hrnečkového fitness dortíku. Ale samozřejmě nic z toho nemám vyfocené -_- Jenom pár snídaní. 

Ať žijou semínka!


A dvakrát hip hip hurá proteinovým lívancům. 


Nákupy. Kosmetiku jsem skoro vůbec nekupovala, z dekorativky mě zaujala akorát řasenka Bourjois Volume 1 seconde marcara, která je dokonalá. Nebojím se jí přirovnat k famózní They're Real od Benefitu, ovšem za tuhle na netu zaplatíte 239,-, za tu od Benefitu 3x tolik. 
Ale co se nestane, jako naschvál jsem minulý týden chytla zánět spojivek a nemohla jí používat, grrr. 
Dále jsem se rozhodla vyzkoušel biofázy od Nobilis Tilia. Zážitek je to fakt intenzivní, co nejdřív o tom napíšu na blog. Kdo by nevěděl, jedná se o enzymatické ozdravení pleti pomocí minimálně 3 sér, které mají fungovat trošku jinak (mnohem líp) než obyčejné krémy. 



Taky jsem si pořídila aromalampu. Nejlepší rozhodnutí, esenciálních olejů mám kvůli kuchtění kosmetiky asi milion. Jsem ve fázi testování různých kombinací vůni, například bergamot + máta a hřebíček + zázvor + pomeranč jsou super volbou. 


Dále jsem učinila pár nákupů ohledně cvičení a zdravých doplňků obecně. Konečně jsem si pořídila shaker, usoudila jsem, že rozmíchávat si proteiny ve skleničce je fakt otrava. A taky ten protein, vanilkový mi došel a bylo ho třeba doplnit. Myslím, že příště si ho pořídím radši z nějakýho odborného obchodu, začínám pochybovat o kvalitě toho z DMka. A rovnou půjdu do nějakýho raw veganskýho. Následuje vláknina, rakytníkový sirup, tabletky chlorella a moje oblíbené ajurvédské čaje. Jako poslední teplá mikina na běhání z HMka. Líbí se mi tolik, že jí nakonec nosím i normálně, ne jenom na sport. 


U toho HMka zůstaneme, pořídila jsem si tam taky slušňácký šaty s límečkem do práce a do školy, které sklidily nečekaný pozitivní ohlas od mého okolí a pár basic triček z organický bavlny. 


Následují ostatní srandy. Poslední dobou jsem úplně pohlcená hraním Middle-earth: Shadow of Mordor, ukázalo se to jako boží hra, kde člověk celou dobu kosí orky a užívá si prostředí Středozemě. Hráč je přímo v Mordoru. Jako bonus nechybí setkání s glumem. Prostě paráda. 

zdoj obrázku: gearnuke.com

Taky jsem začala zkoušet Dotu 2. Chtěla jsem rozšířit si obzory i mezi jiný MOBA než jenom League of Legends a Smite

zdroj obrazku: maximumpc.com

Poslední dobou jsem přečetla celkem dost knížek. Momentálně se prokousávám autobiobrafií Arnolda Schwarzeneggera Total Recall: My Unbelievably True Life Story, kterou zatím hodnotím dost pozitivně. O knižních tipech plánuju samostatnej článek.


Nesmí chybět moje návštěva koncertu Linsey Stirling. Určitě jí všichni znáte. Překvapilo mě ohromné množství lidí, které se rozhodlo přijít, vůbec bych nečekala, že internetová hvězda dokáže naplnit celou Incheba arénu. Koncert jsem ohromně užila, i přes úplně na prd místo, které jsme měli. 
Za pár dní se chystám na Hollywood Undead a nemůžu se dočkat. 

zdroj obrázku: lidseystirling.cz

zdroj obrázku: xband.cz

To bude pro dnešek všechno. Užívejte sobotního večera, já jdu hrát Shadow of Mordor :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat